KOBALTOWE SPODNIE HITEM WIOSNY?

KOBALTOWE SPODNIE HITEM WIOSNY?

  Cześć! Piękna pogoda w ten weekend była dlatego postawiłam na soczysty kolor oraz odkryte kostki. Kobalt podobno dodaje energii czyli jest to ideale rozwiązanie na piękne wiosenne dni. Postawiłam na spodnie w tym szlachetnym kolorze, który jest hitem i pasuje do każdego typu urody. Są to pierwsze spodnie tego typu w mojej szafie. Zawsze stawiam na jeansy i muszę Wam powiedzieć, że świetnie się w nich czuję i są bardzo wygodne. Do tego czarny golf, ramoneska oraz najwygodniejsze buty od Reebok. To już moja druga para i chyba skuszę się na takie w pudrowym różu. Co sądzicie o takich spodniach? Jest to dla Was hit czy może jednak kit? Pamiętajcie o subskrypcji oraz zapraszam na Facebook'a oraz Instagram

kolczyki w. kruk
KOBALTOWE SPODNIE
wiosenna stylizacja
W.Kruk
Kobaltowe spodnie
kurtka z guess
Torebka z Missguided
Skórzana ramoneska
Wiosenna stylizacja
Jak się ubrać wiosną?
Stylizacja z reebok

KOLCZYKI : W. KRUK (klik)
KURTKA : GUESS, podobne (klik), (klik)
GOLF : H&M, podobne (klik), (klik)
SPODNIE : MISSGUIDED, podobne (klik), (klik), (klik)
TOREBKA : MISSGUIDED, podobne (klik), (klik)
BUTY : REEBOK, podobne (klik), (klik)

15 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, do Ciebie spodnie pasują idealnie :) Kolor wystrzałowy :) Ja z racji, ze jestem niska wole jeśli chodzi o krój , spodnie dopasowane :) Ale kolor super i tez właśnie poluje na takie w kolorze pudrowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja się przekonuję do niedopasowanych spodni :) W Zarze sprawdzałaś?

      Usuń
  2. Spodnie cudo ! Kolczyki piękne <3 Coś mi tylko tu nie gra z adidasami :p Bardziej widziałabym tutaj szpilki:) Ale i tak całość mi się bardzo podoba:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sportowa dziewczyna ze mnie :) Może w następnej stylizacji postawię na obcas, kto wie :)

      Usuń
  3. Śliczne są te spodnie! Cała stylizacja jest po prostu piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie, niemal identyczne widziałam na zoio . Dla mnie bardzo się podoba połączenie z adidasami. Bo widać, że również z nimi stylizacja wygląda fenomenalnie. Jest pięknie, pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale te spodnie. Ja w swojej szafie kobaltowy mam tylko sweter jeszcze z zimy, a na lato nic. To poważny błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! You look amazing in this outfit. I love your style, all the pictures are awesome:)
    Fredericks of Hollywood Coupons

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor. :) Ładnie wyglądasz w tych spodniach! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger